Reisgenoot gezocht voor Macedonie (of iets vergelijksbaars)

Hallo!

Ik ben op zoek naar iemand die in de week van 5 tot 12 augustus met mij mee wil naar Macedonie. Ik will naar het plaatsje Ohrid, aan het meer van Ohrid, en reizen via Peter Langhout, omdat dit makkelijk is i.v.m. transfer van en naar hotel en Nederlands sprekende mensen in het hotel.
De vakantie is geen rondreis, er zijn wel excursies bij te boeken. Daar wil ik er ook wel graag een aantal van doen, maar ik hou er ook erg veel van om zelf een beetje op avontuur te gaan.

Ik zou eigenlijk met mijn zusje samen gaan, maar die heeft geen geld en kan ook niet aan geld komen. Omdat ik wel erg graag op vakantie wil (en ook om een bepaalde reden echt op vakantie moet) ben ik op zoek naar iemand anders die met mij mee wil naar Macedonie. Een ander land in die omgeving zou ook nog kunnen, maar mijn voorkeur gaat echt uit naar Macedonie.

Ik ben 19 jaar, ben op zoek naar een vrouwelijke reisgenote van rond mijn leeftijd, zo’n beetje 17-20 jaar. Ik vind het leuk om door de natuur te wandelen, culturele dingen te bezoeken, en op z’n tijd ook eens lekker te niksen op het strand. Echt een combinatie van die drie dus. Zoek ook echt iemand die alledrie de dingen ook leuk vind, anders gaat het denk ik niet klikken.

Myriam