Dinsdag 6 sept vertrek ik naar Macedonië voor twee weken. Ik ga in een huisje bij Ohrit. Iemand interesse ik ben een active vrouw van 54 jaar en kom uit zeeland. Mss tot ziens groet Connie
Hallo Connie, de dinsdag erna vertrek ik met Corendon en kom dan uit Kampen, heb gewoond in Middelburg aan de Noordsingel. Ken Walcheren goed, ook door vakantie en familie
Allemaal goede herinneringen, ook aan reizen door GB, USA, China en
Istrie en eerder Hongarije Roemenie, Greece.
Natuur is belangrijk voor mij, het meer en de meren zuidelijker.
ga veertien dagen zelf rondreizen met liften, tent en bus. Wil graag de meren verkennen zuidelijk van meer van Ohrid. Misschien kunnen we nu al wat kennismaken of reisgegevens uit te wisselen of daar een bakkie Turkse koffie te doen. In ieder geval reis-en vakantie-voorpret te hebben.
Groet ui(t) Kampen,
Neil
Hoi.
Leuk kunnen we mss iets afspreken. Mail is csdeko@gmail.com. Dat gaat mss sneller.
Groetjes Connie
Hoi.
Leuk kunnen we mss iets afspreken. Mail is csdeko@gmail.com. Dat gaat mss sneller.
Groetjes Connie
Hoi Neil.
Zo veel heb ik nog niet gereisd hou wel van natuur wil daar graag de bergen eens in. Ik ga daarheen voor mijn gebit het heeft een opknap beurt nodig. Er zal vast tijd genoeg over zijn tussen de behandelingen door. Bij mij gaat het thee worden haha. Groetjes