Reisgenoot gezocht Oeganda, Rwanda

Gezocht een reisgenootje voor half september voor ong 3,5 tot 4 weken.
Het zal mijn 4e reis naar Oeganda worden. In Oeganda ga ik overnachten in een guesthouse bij een babyhuis in Kampala, de hoofdstad van Oeganda. Hier verblijven 50 kindjes in de leeftijd van 0 tot 4 jaar. Maar voornamelijk ga ik werken met 12 voormalige straatkinderen die ik middels mijn stichting in Nederland financieel ondersteun.

Het lijkt mij erg leuk om ook Rwanda (+/- 6 dgn) te bezoeken en een uitstap vanuit daar naar de Nyiragongo vulcano in Congo te maken.

Wie lijkt het leuk om (een gedeelte) mee te gaan?
Zelf ben ik 28 jaar oud.

hoi,

klinkt leuk! Ik kan zelf niet mee (wil in december 2012/ januari 2013 misschien naar Oeganda) maar ik vroeg me af hoe de stichting heet die de straatkinderen ondersteunt?

Groetjes,

Renate

Hoi Renate, leuk dat je ook naar Oeganda gaat. De stichting heet Stichting help straatkinderen Oeganda (www.helpstraatkinderenoeganda.org). Mocht je meer vragen hebben dan hoor ik het graag.

Heey!! Ik zit er ook over na te denken om rond oktober voor ongeveer 4 weken richting Oeganda te gaan, maar als ik het goed begrijp verblijf jij voornamelijk in Kampala? En vanuit daar ga je uitstapjes maken? Groetjes!!

Hoihoi,

Ik heb je n prive berichtje gestuurd maar weet niet of het ook aangekomen is… Ik begin als het goed is 8 okt. in Uganda bij n project. Voor die tijd ga ik graag alvast reizen dus sluit misschien mooi aan!?

Groetjes Diana