Reisgenoot gezocht Ik betaal de reis incl hotel etc.

Hoi ik ben thomas ik ben 21 jaar oud ben vrijgezel en zoek een leuke meid tussen de 18 en 22 jaar om mee op vakantie te gaan ik zal alles betalen dus dat is geen probleem. Ik heb nog geen bestemming maar daar komen we samen denk ik wel uit indien je intresse heb hoor ik het graag via een bericht.

groetjes thomas

ik ben geen meisje maar als je mee naar thailand gaat is dat geen probleem je zult er geen spijt van krijgen gr.sawaddeekap:unibrow:

Ik ben wel een ‘meisje’. Heel erg jammer genoeg 2jaartjes te oud (rolls eyes). Sowieso zorg ik wel voor mijn eigen centjes voor mijn eigen reis. Maar de reden van mijn reactie is dat ik wel heel benieuwd ben naar jouw reden om alles voor de ander te betalen. Enige wat ik kan bedenken is een hele rijke papa en mama! Maar dan nog…waarom zou je iemand mee willen die in eerste instatie met jou mee wilt omdat jij betaalt?! En wie is er zo gek om de gok te wagen dat er geen enge addertjes onder het gras zitten???

heyzzz, ik ben ook een meisje. En ben ook 21
Wanneer wil je eigenlijk gaan??? Want ik wil wel graag mee maar ik volg nog een opleiding dit is overigens wel mijn laatste jaar. Ik kan dus alleen in de vakanties en na mijn examens natuurlijk.
laat het maar horen
groetjes Eline

Je komt hiermee wel enorm dubieus en wanhopig over he, dat begrijp je neem ik aan zelf ook wel. Als je gewoon zegt dat je een 21-jarige jongen bent die op zoek is naar een reisgenote voor een nog onbekende bestemming krijg je denk ik meer en leukere reacties.

gaan we samen naar NY ?

groetjes
20jarig meisje