Ik ben Josje, 24 jaar, en ga in 2013 in Ghana de afsluitende stage van mijn studie doen. Begin juni ben ik daarmee klaar en wil ik graag nog ongeveer 4 weken rondreizen in het land. Naar wat ik heb gehoord, is het heel goed te doen om in Ghana zelf te backpacken, en dat is dan ook wat ik wil doen. Maar dan wel graag met een reismaatje (of meerdere reisgenoten).
Lijkt het je leuk om samen te reizen? Of heb je vragen of tips? Laat het me dan weten!
hy,mijn naam is Olivier. Echt tof dat je naar Ghana gaat! Ik zelf ben al een paar keer naar Ghana geweest en mss zal ik volgend jaar terug gaan.Ben jij al naar Ghana geweest? Je mag mij altijd info vragen als je dat wil :dag:
Hoi Olivier,
Bedankt voor je reactie. Ik heb ook veel zin om naar Ghana te gaan! Ik ben er nog niet eerder geweest. Weet je al in welke maand(en) je volgend jaar misschien naar Ghana zal gaan? Ik ga zelf in juni rondreizen.
En weet je misschien waar ik het beste reisgenoten kan ontmoeten?
Ik zal terug naar Ghana gaan tussen januari of februari en tussen juni en augustus. voor reisgenoten vraag ik het wel eens aan vrienden,maar meestal ga ik alleen en dan komt er mij iemand ophalen in accra en ga ik zo naar kumasi.Als je er bent dan moet je zeker eens naar het lake volta gaan echt mooi! Maar in Ghana heb je natuurlijk veeeeel meer mooie gebieden zoals kakum national park of mole national park enz… :wereld: groetjes Olivier
Leuk dat je naar Ghana gaat. Mooi land. Ik ben half Ghanees en woon vanaf mijn 4e jaar in Nederland.
Ik ga weleens daar op vakantie. Ik ben aan het kijken om in de zomer 2 weken daar op vakantie te gaan. Zodra ik een definitieve datum heb, laat ik je het wel weten. Ondanks dat mijn ouders daar naartoe zijn geëmigreerd, heb ik geen zin om daar “alleen” te zijn.
Hey! Mocht je nog vragen hebt omtrent plaatsen om te bezoeken, shoot!
Ik ben het afgelopen jaar twee keer inn Ghana geweest (2 maanden, en de 2de keer voor 5 weken). Ik heb dus wel het één en ander gezien en ik hou van Ghana! Eind juni vertrek ik weer voor 5 weken want er valt nog een boel te ontdekken :).
Hey Josje & Lieke! Mijn naam is Carmen, momenteel mijn derdejaarsstage aan het lopen in Accra. Ik ben tot 11 augustus in Ghana. Ik ben half Ghanees en nu voor mijn zevende keer in Ghana, dus als jullie tips nodig hebben of een keer willen meeten? I am here!
Ik ga in september 4maanden stage lopen in accra en daarna een maand reizen door ghana. Ik zie dat een aantal op dit forum ook stage heb gelopen en gereisd. Ik vroeg me af of jullie nog tips hebben voor mijn stageperiode, wat de plekken zijn om leuke mensen (andere studenten/stagiairs) te ontmoeten etc:) zijn jullie ook met jongeren weekendjes weg weggeweest? Tips daarvoor? Ben ook erg benieuwd waar jullie uiteindelijk hebben rondgereisd in ghana! Ik hoor het graag!