Heyy reiziger,
Ik ben Ilse, 21 jaar oud, en ik wil graag in augustus 2018 drie weken weg naar een verre bestemming. Alle opties voor de bestemming staan nog open: ik dacht bijvoorbeeld aan Peru, Vietnam, Indonesië, China of misschien wel iets totaal anders? Wat me ook te gek lijkt is een reis boeken bij srprs.me met bestemming onbekend! Durf jij dat avontuur met mij aan?
Even wat over mezelf: ik studeer op dit moment HBO verpleegkunde en daarvoor werk ik in een ziekenhuis. Daarom heb ik ook niet veel langer dan drie weken vakantie. Ik ben erg reislustig en ben al twee keer in Zuid-Afrika geweest en vorig jaar was ik in Oeganda. Ook vind ik het heel leuk om te fotograferen op reis en zit ik er zelfs aan te denken om ook te beginnen met een reisvlog op YouTube. Ik ben niet zo van het uitgaan op reis. Ik vind het leuker om lekker veel dingen te ondernemen en zo veel mogelijk te zien en dan vooral ook de plekken die nog niet worden platgelopen door toeristen.
Ik zoek een jongen of meisje / man of vrouw van ongeveer mijn leeftijd (18 tot 25 jaar) die graag met mij op reis wilt gaan! Heb je interesse stuur dan snel een reactie!
Groetjes,
Ilse