Reisgenoot gezocht 20/25 voor Januari/februari Saalbach-Hinterglemm!?

Graag zou ik in januari of februari een weekje willen gaan skiën maar omdat al mijn vrienden nog op school zitten kan dus niemand mee in de tijd dat ik graag wil.
Zelf zat ik te denken aan Saalbach-hinterglemm maar omdat het best duur is sta ik ook open voor andere minder dure ski gebieden.
Lijkt het je wat om een weekje te gaan skiën, apréskiën en heb je zin in gezelligheid?
Laat dan even wat van je horen!

Groetjes nicolette:dag:

Fantastisch skiën of snowboarden, supersnelle afdalingen, schitterende skitochten maken en waanzinnig uit je dak gaan? Als je dat wat lijkt ga dan me mee met C-travel.

Beleef een week om nooit te vergeten. Samen met enthousiaste, sportieve en gezellige mensen die er alles aan doen om jou een onvergetelijke vakantie te bezorgen.

C-travel is een uniek reisconcept, het is geen standaard busvakantie, geen single vakantie of jongerenreis, gewoon een leuke, afwisselende club mensen bij elkaar die zin hebben in een ongedwongen vakantie. Vrienden, vriendinnen, groepen en stelletjes iedereen is welkom! Variërend in de leeftijd van 20 tot 55 jaar. Join the club!!!

C-travel reist ieder jaar af naar Zillertal (Oostenrijk). Dit jaar vindt C-travel plaats van 28 februari tot 6 maart.

Kijk voor meer informatie op onze website: www.carlawintertravel.nl.
Of bel naar 0653358819
E-mailen naar info@carlawintertravel.nl kan natuurlijk ook.

Groetjes,
Carla Marcelis