ik zou heel graag mee gaan
ben zelf 25 ook uit tilburg en ben dol op die lande die je schrijft,
ik kan je michien paar leuke dingen vertellen in spanje om te doen , ik ga zelf paar x per jaar na spanje enne ik heb nog een hoop op het verlang lijstje staan…
ik ga zelf over 3 weken weer terug na spanje na familie , en van de zomer na thailand rond trekken daar ,
ma wat ik heel graag zou willen doen in spanje nog is het berg pad el caminito del rey bewandelen… ik weet niet hoe avontuurlijk je ben ingesteld maare ik doe dr een link bij kan je iets over lezen en filmpje bekijken (A)
veel suc 6 met je reis met de nu nog onbekende partner
Hoi Carla, zonnen, stappen, uitslapen…klinkt goed, als je daarnaast ook houdt van Turkije, karaoke, dansen en de dingen daaromheen, kun je me even mailen. adriaan89@freeler.nl
Ik zit erover na te denken om eind april/begin mei naar Barcelona te gaan. Weet niet of dit in je planning past? Ik houd ook erg van uitslapen, relaxen, maar wil wel iedere dag gewoon rustig de stad verkennen, wandelend, paar keer 'n pauze en lekker ergens iets eten en lekker languit in een park liggen…:biggrin:
Weet niet hoe je hierover denkt?
Let me know! Ik ben zelf trouwens 20 jaar.
Haha, jaja dat dacht ik al wel :nod:
Nee, dan komen onze ideeën niet genoeg overeen. Ja, ik houd ook erg van niets-doen vakanties, die ga ik ook houden, maar eind augustus pas :hihi::biggrin:
Dit is meer een tripje even tussendoor, dus dat is wat actiever omdat ik ook echt de stad wil zien!:teeth:
hey emmanuel… kun je wat meer vertellen over je plannen spanje met de auto…zit namelijk met hetzelfde idee groetjes ruben. facebook is ruben maheur. tot gauw ?!