Hoii…!:dag:
In april ga ik richting Argentinie om tot half mei rond te reizen… Ik vroeg me af of er anderen zijn die in die periode ook naar Argentinie gaan en een deel samen willen reizen?!
Hoii…!:dag:
In april ga ik richting Argentinie om tot half mei rond te reizen… Ik vroeg me af of er anderen zijn die in die periode ook naar Argentinie gaan en een deel samen willen reizen?!
Hola Lotus,
Ik wil begin April ook naar Argentinië vertrekken. Eerst naar Buenos Aires en vanuit daar staat eigenlijk alles nog open.
Als je het leuk vindt contact te hebben over je reisplannen, let me know!
Saludos Marloes
Hoi hoi,
ik vertek 14 april naar Buenos en ga dan de 18e naar Ushuaia. Vanaf daar reis ik vanaf zuid naar noord chili.
ALs jullie daar ook zijn rond deze tijd en samen willen reizen, hoor ik het graag.
Gr, suus
Hi Suus,
Leuk! Dan ben ik waarschijnlijk al in BA, maar wil misschien ook wel richting Zuiden. Eigenlijk wel liever Argentinie dan Chili… De mensen zijn wat leuker (schijnt)
en het is ook heeel mooi. Misschien leuk om even contact te houden?
Gr Marloes
Hoi marloes,
ja top, misschien kan je me de weg wijzen in BA of kunnen we samen wat leuks doen daar?
Laat even weten in welke hostel je zit, als je dat zelf wilt uiteraard.
Gr Suus
hey, wat leuk! ik ga dus 6 april en blijf ongeveer 2 weken in BA. Daarna staat alles nog open eigenlijk, ik ga waarschijnlijk eerst naar het zuiden, bariloche etc… zou leuk zijn om een xtje af te spreken of een stukje samen te reizen…
x
Hoiii reizigers,
als er iemand van 14 april tot 18 april in Buenos is, laat dan even je prive mail achter of gewoon via dit. Misschien kunnen we afspreken daar en wat leuks doen?
ALs er meerdere zijn is dat uiteraard nog leuker:D
Gr Suus
Hoi Lotus,
laat dan maar even weten waar je overnacht misschien dat ik daar ook heen kan gaan.
Dan ken ik alvast iemand haha en stuk gezelliger…
Weet ook niet of je low budget reist want dan is een 2 persoonskamer goedkoper…
Gr Suus
Hi Suus,
Heb je mijn berichtje ontvangen? Staat ook mijn mailadres in, dan kunnen we even contact houden. Ook over leuke hostels etc. ![]()
Gr marloes
Hej marloes,
nee heb je bericht niet gehad. Had je die via wereldwijzer gestuurd? want ik begrijp niet hoe ik bij die emails kom haha.
Gr Suus
Hey Suus,
Je kunt in je menu op inbox klikken… en dan zou je je prive berichten moeten kunnen zien ![]()
Mijn mailadres is marloessi@hotmail.com. Mailen is miss wat gemakkelijker? ![]()
Saludos
Hoi Iedereen,
Op het moment zit ik nog in Chili in het stadje Villa Alemana dichtbij Santiago de hoofdstad. Over een paar dagen vertrek ik richting het zuiden naar linares, dan temuco, valdivia en als laatst Puerto Varas. Vanuit daar steek ik de grens over naar Bariloche, ik hoop dat dit rond begin april is
de afstanden zijn namelijk enorm. Als ik eenmaal in Bariloche ben blijf ik daar max 5 daagjes waarna ik direct naar Buenos Aires vlieg, de ticket moet ik nog boeken ik hoop dat dit rond de tweede week van April is.
Nou lees ik dat jullie rond die tijd ook in BA zitten, dus misschien is het zowiezo een leuk idee om contact te houden en ook al wat mensen te kennen aangezien ik alleen reis. Als dat jullie wat lijkt? ik hoor het wel.
Oh ja iets over me zelf, ik heb 23 jaar, geboren in Amsterdam, maar mijn ouders komen uit Chili en Nicaragua en spreek ook een aardig woordje spaans.
Jullie alvast heeeeel veel plezier in jullie reis en succes met de voorbereidingen.
groetjes Daniela
Haj daniela,
hoe bevalt je reis tot nu toe? al veel mooie plaatsen gezien en excursies gedaan?
lijkt me erg gezellig om in BA af te spreken met ze ‘alle’ diegene die met deze gesprekken mee lezen en er ook zijn rond die tijd:D
zelf zou ik het ook nog fijn en veilig vinden om in een zelfde hostel te verblijven met iemand.
Laat maar weten hoe het gaat en wanneer je er denkt te zijn. Ik vlieg 14 april en ben er 15 april dus.
Gr Suus
Hoi Suus en ook de andere,
Ik heb me nog niet helemaal verdiept in welke hostels er goed zijn in BA, maar van twee andere meiden weet ik dat de Milhousehostel niet slecht is, het heeft een eigen website misschien de moeite waard om dat even te bekijken. Van een ander meisje die nu in Argentinie zit weet ik niet precies in welk hostel in BA ze heeft gezeten, maar kan het wel vragen.
Mijn reis tot nu toe bevalt me erg goed, heeel mooi weer lekker warm alleen wordt het nu toch wel wat frisser. Genoeg te doen en genoeg te zien, vooral het mooie landschap spreekt mij aan. Chili is zeker een aanrader!!
Oh ja mijn email adres stuur ik via prive bericht.
Als ik eenmaal mijn ticket heb geboekt laat ik weten wanneer ik BA zal landen!!
grtjes Daniela
Oh ja stuur jullie email adressen ook maar, is wel zo handig lijkt me ;). Als je wil kan ook via prive bericht.
x
Hallo Allemaal,
12 april 2012 kom ik in Buenos Aires Argentinie aan. Daar verblijf ik in het Kaixo Hostel tot en met 15 april. In Argentinie heb ik de tijd tot en met 1 juni. Mijn plannen liggen nog helemaal open en het lijkt me leuk om een deel of helemaal samen te reizen als het klikt. Globaal is mijn plan om een rondje te doen en om vanuit Buenos Aires eerst af te reizen naar het zuiden. Dit omdat het herfst is in Argentinie en in het zuiden de temparatuur het koudst zal zijn. Dus lijkt het mij verstandig om daar het eerst heen te gaan voordat het te koud wordt. Maar zoals ik al zei sta ik open voor allerlei plannen. Op dit moment ben ik in Costa Rica. Ik heb dus helaas niet de kans om dagelijks deze site in de gaten te houden maar voor wie ook een reisbuddy zoekt rond deze periode die kan mij mailen op rachaelstoll@hotmail.com.
Ik hoor super graag van jullie.
Iets over mijzelf, nou ik ben Rachael, 22 jaar oud, sinds 1 maart aan het reis. Ik ben eerst 3 weken op Cuba geweest, heb nu 3 weken de tijd in Costa Rica, en ga daarna door naar Argentinie voor 7,5 week. Dat land heeft altijd mijn fascinatie gehad. In Nederland woon ik in Nijmegen en ben ik werkzaam als hulpverlener binnen de volwassen psychiatrie. Mocht je het leuk vinden mijn reiswebsite is rachael.aroundtheglobe.nl.
Greetz Rachael