Reisgeno(ot)te 1 jr Australie - Tasmanie

Beste Mensen,

Momenteel ben ik bezig met het plannen van een reis naar Australie en dan met name naar het eiland Tasmanie. Tijdens mijn reis wil ik gaan werken om de kosten van de reis laag te houden, hiervoor ga ik een work’n holiday visa aanvragen.

Graag kom ik in contact met mensen die dezelfde plannen hebben en die ook niet alleen willen reizen. Ik hoop te vertrekken in oktober/november maar alles is natuurlijk bespreekbaar.

Ben je ook toe aan een nieuw avontuur en wil je ook een jaar uit het drukke en gestreste leven stappen in Nederland, laat dan iets van je horen.

Ps. Mijn profiel, ik ben 22 jaar jong, natuurfreak en cultuur barbaar.

Mvg,

Dennis van Groot

hallo dennis,

ik zit er ook over te denken om dit te gaan doen maar heb geen zin om alleen te gaan en dan was ik ook van plan om te gaan werken.

mijn idee is ook om naar australie en verder door te reizen en dan ongeveer een jaar maar dat hangt van een aantal dingen af die ik dan hier moet regelen.

ik heb het op dit moment totaal gehad hier ik wil wel eens wat anders zien dan nederland en de mentaliteit van 9 tot 5.

even over mijzelf ben Peter uit groningen 24 jaar

mijn email is: [EMAIL=“steenbergen_19@hotmail.com”]steenbergen_19@hotmail.com

mvg

Peter

Hoi Dennis,

nou ik heb dezelfde plannen! ik ben in juni afgestudeerd en moet dan echt ff weg!
naast australie zou ik ook heel graag naar tasmanie gaan!! en nieuw zeeland voor een jaar.
mijn e-mail: [EMAIL=“r_jongman@hotmail.com”]r_jongman@hotmail.com ik ben 22 jaar

groetjes Roselie