Reisgeno(o)t(e) Gezocht

Hallo allemaal!

Ik ben op zoek naar een reisgenoot (m/v) van ongeveer mijn leeftijd (20-25) die met me mee wil naar Zuid-China. Je moet avontuurlijk zijn, geinteresseerd in diverse culturen (zowel de Chinese als die van de diverse minderheden) en van shoppen houden.
Ik moet ongeveer 5 maanden studeren in Beijing en wil daarna ongeveer een maandje gaan reizen (in juli 2004), maar ik heb dus geen reispartner. Het is de bedoeling dat je eerst naar Beijing vliegt om daar eventueel nog wat te sightsee-en (maar als je er al eens geweest bent, dan kunnen we waarschijnlijk al snel genoeg verder reizen). Dan wil ik met de trein van Beijing naar Kunming reizen in de Provincie Yunnan. Van Kunming naar de regio Xishuangbanna (tropische bossen, apen, olifanten, etnische minderheden), dan weer terug naar Kunming met de trein naar Nanning (in de provincie Guangxi). Van Nanning naar Beihai met de bus. En vanuit Beihai met de boot naar Haikou op het eiland Hainan. Dan vanuit Haikou naar Sanya waar ik een aantal dagen wil vertoeven op het strand en in de omgeving. Vanuit Sanya midden door het eiland langs kleine dorpjes en dan wil ik vanuit Haikou het vliegtuig nemen naar Macau. En als laatste van Macau met de boot naar Hong Kong. En dan…weer naar huis.
Je moet een betrouwbaar persoon zijn die zich ook aan de afspraken zal houden (zoals elkaar niet zomaar in de steek laten, etc.).
De reis is enigszins door mij uitgedacht, maar niet georganiseerd: alleen maar met een Lonely Planet.
Graag hoop ik al iemand voor het einde van oktober 2003 te vinden, want dan moet ik mijn eigen tickets al boeken en het zou toch fijn zijn als we ook samen terug zouden reizen!

See ya!
Groetjes Sonja!