Reisblog: Ons huis in Turkije

Daar vind je hoe we hier 5 jaar geleden zijn terecht gekomen, wie we zijn, wat ik gebouwd / verbouwd heb. Een motortrip naar Turkije en terug. Een aantal blogs over leuke anekdotes hier. Het actuele en historisch weer hier en hoe ik de techniek voor de weermetingen opgebouwd heb. Verwijzingen naar inmiddels 35 columns die ik voor Reiswijzer geschreven heb. Verwijzingen naar ruim 600 foto’s in webalbums. Enz
De jury moet maar bepalen of dit onder hun definitie valt en of dat ik als columnist mee mag doen.

Jaap en Mieke

Iedereen mag gewoon meedoen, alleen de jury niet. Dus Jaap en Mieke, leuk dat jullie ook meedoen en succes! :dag:

1 like

Thnks is je bent snel ik was nog even bezig :slight_smile:

HAHA!

Had je alle stappen voor deelname gevolgd? Zie http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=190997

Jaaaa ben nog bezig met een linkje en FB

Nu wel :-))

1 like

Hup Jaap! Enne…we zijn wel onpartijdig hoor!

Ik verwacht niet anders…wat drink je graag :slight_smile:

Ik krijg plots zin om naar Turkije te gaan Jaap en Mieke!

Abraço,
Sofia

Op dit moment een slaapkamer met badkamer beschikbaar, kom eens kijken zou ik zeggen

Klinkt zeer verleidelijk!
>>> helaas moet er ook gewerkt worden!

Een paar weken geleden kon je van Groningen (heb jij niets aan) met Arke voor € 16,-- heen en weer naar Antalya vliegen. M.a. thuis blijven was toen duurder. Verwarming en verlichting uit en je hebt het in weinig tijd verdient :slight_smile:

ooh, €16 is echt een koopje!
Ik woon zelf in Porto, dus Groningen heb ik inderdaad niets aan hihihi!
Ik hou het in de gaten!

Bedankt!

Succes met de verkiezing he!

Thnks

Stoer, zie er goed uit.

Groet Cor en Wilna>>>:zon02::wereld:

Ik ga straks nog naast mijn schoenen lopen.

Hoi Jaap,

Doe je ook weer mee met de Reisblog Verkiezing, de 2016 editie? Deze wordt gepromoot onder meer dan 100.000 reizigers en zal je blog dus extra bekendheid opleveren :wink:

Info en deelname: www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=204195