Op 1 september vorig jaar vertrok ik voor wat ik dacht een 4 maand durende trip door het land dat het jaar ervoor mijn hart had gestolen.
Ik schreef hem in het Engels omdat vele van mijn vrienden Australiërs zijn, alsook om zo meer backpackers te bereiken.
Uiteindelijk bleef ik 6 maand in Australië. Zes maanden waarin ik veel heb geleerd. Vooral over mezelf. Het was een waar avontuur en ik zat soms heel diep maar ik zag ook de mooiste dingen, ontmoete de meest uiteenlopende mensen zowel Aussies als backpackers. Ik heb vrienden voor het leven gemaakt en de vrijheid gevoeld waaraan ik nood had.
Ik starte deze blog om het thuisfront te laten meevolgen en genieten, maar ook voor mezelf. Het waren 6 een belangerijke maanden in mijn leven en het is goed dat ik deze ervaringen via deze blog kan delen met anderen.
In elk geval volgen er nog das zeker! Hopelijk kan ik de volgende de naam “Moving to Australia” geven!
http://4monthinwa.blogspot.be/2014_09_01_archive.html
1 like
Wat een mooie verhalen heb je in die 6 maanden beleefd Nathan
Ik hoop dat je je droom kan verwezenlijken! Moving to Australia!
Abraço,
Sofia
Das heel lief bedankt!:dag:
Hoi Schumifx,
Doe je ook weer mee met de Reisblog Verkiezing, de 2016 editie? Deze wordt gepromoot onder meer dan 100.000 reizigers en zal je blog dus extra bekendheid opleveren
Info en deelname: www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=204195