reis USA in april/mei 2008

hallo, mijn naam is Henry van Tilburg en ben 41 jaar. Ik ben werkzaam als groepsleider op een instelling, waar uithuisgeplaatste jongeren ( 16-18 jaar )wonen met een geestelijke beperking.
Over anderhalve maand ( ik vertrek op 29 maart 2008 ), ga ik voor 2 maanden naar Amerika ( op 1 juni vlieg ik weer terug naar Amsterdam ).
De reis begint in New York, hier wil ik een aantal dagen blijven. De bedoeling is dan om richting Florida te reizen, langs de onderkant ( het zuiden van de USA ) richting het westen, om zo bij de Grand Canyon uit te komen. Van hieruit via Las Vegas naar LA om uiteindelijk de reis te laten eindigen in San Francisco, vanuit hier vlieg ik weer terug naar Nederland.
Ik heb de gehele reis een auto tot mijn beschikking, ik heb voor 63 dagen een auto gehuurd, waar makkelijk 2-3 mensen in mee kunnen, ( alles is al betaald ).
Zijn er mensen die ook rond die tijd naar Amerika willen of misschien al zijn en interesse hebben om mee te reizen, of een deel hiervan…laat het me weten, misschien kunnen we wat afspreken…het mag ook via mijn e-mail…henryvantilburg@home .nl