2 maanden USA

Mijn naam is Henry, wordt in september 41 jaar en ben werkzaam als groepsleider in een behandelingsinstituut voor jongeren met een geestelijke beperking.
Volgend jaar op 29 maart 2008 vlieg ik naar Amerika, naar New York, waar vandaan mijn reis zal beginnen, hij eindigt op vrijdag 30 mei te San Francisco, als ik weer terugvlieg met de KLM naar Amsterdam. In de 2 maanden daartussen ligt de reis nog open…ik reis met de auto, deze staat klaar om op te halen in New York en moet ik weer afleveren na 2 maanden in San Francisco ( alles is al geboekt ).
Zijn er mensen die in die tijd ook in Amerika zijn, of willen zijn en zin hebben om per auto Amerika te zien ( van de oostkust naar de westkust), het is een gewone auto uit de economy klasse, waar toch zeker plaats is voor een 3-tal mensen.
Reageer als je geinteresseerd bent, zodat er misschien iets valt af te spreken…

ps. ik zal maar een kleine bijdrage vragen ivm de reiskosten, alles is al betaald en aangezien ik zeker ga, hoeft degene die gebruik wil maken om mee te reizen, geen grote uitgaven te berekenen voor het reizen in Amerika zelf.