Ben 54 maar jong van hart. Reisgezellen welkom, maar wees wel flexibel.
Afreis naar Denver 20 sept, naar Cody om Yellowstone te bezoeken en Cody zelf, 24 sept vandaar Rapid City voor de Buffalo roundup, Mt Rushmore, Deadwood, the Badlands, Crazy horse dan 1 week horsebackriding dan Cheyenne en Denver
Alle info welkom of meereizen tot op een bepaald punt dat kan.
Us trip Denver 20 sept, cody and Yellowstone, 24 sept to the Bufffalo roundup 26 sept, Mt Rushmore, Deadwood, The Badlans, CrazY horse, 1 week horsebackriding, Cheyenne and Denver. Info welcome, or trip partner to some date… let me know.
Flexible travel mates welcome.
goeden morgen,ik ben een vrouw van 52 jaar en ben geintresseerd om mee te gaan.de wens heb ik al heel lang alleen het alleen reizen vind ik niet zo leuk.en aangezien het wensen zijn die niet iedereen heeft ben ik blij dat ik dit lees.mijn emailadress is fiet_tempelaar@hotmail.com.graag hoor ik van je.groet fiet
hallo Gabrieel, ik heb nog niets van je gehoord over de reis ,maar wil graag mee.laat even iets vanje horen.anders moet ik andere stappen ondernemen.groet fiet
GABRIEEL heeft haar topic gepost op 13 februari 2011, dus ruim 2 jaar geleden. Daarnaast is haar laatste activiteit op het forum op 18-03-11 om 10:13 geweest. Ik denk dat je er van uit kunt gaan dat haar reis niet in 2013 plaats vindt, maar heeft plaats gevonden in 2011.
hallo Sunny flower,dank je wel voor je mail.wat stom van mij.dat ik dat niet gezien hebt,maar waarom staat de advertentie er dan nog in?maar ik ieder geval heel hartelijk dank voor je reactie.groet fiet