Ik ben opzoek naar vrijwilligerswerk in Cambodja voor ongeveer 4 weken (met een optie tot verlening van nog eens 2 weken) in de maanden november / december 2009. Mijn voorkeur gaat uit naar het aanbieden van een recreatief programma aan kinderen (vanaf 6 jaar). Daarnaast ben ik niet schuw om mijn handen uit de mouwen te steken om een handje te helpen waar nodig, te klussen, etcetera.
Heb jij nog een project waar deze wensen op aansluiten? Laat het dan weten op [EMAIL=“caasie@hotmail.com”]caasie@hotmail.com,
groetjes Carolien
PS Tips en tricks qua visum, inentingen en dergelijke zijn natuurlijk ook altijd welkom!
kijk eens op de website van www.pureforkids.org
wij bieden verschillende programma’s en mogelijkheden daar wij een gevarieerd aanbod van projecten hebben, dus voor ieder wat wils. ben je creatief? wil je bouwen? Wil je lesgeven of ben je medisch aangelegd, wij zorgen dat jij bij het juiste project terecht komt zodat jij een toegevoegde waarde bent voor de kids!
Ook voor visa en andere vragen kijk op onze website.
Ik ben afgelopen zomer in Cambodja geweest. In siem reap Jan ontmoet. Jan heeft een guesthouse en heeft meerdere projecten op het platteland. Jan is constant op zoek naar vrijwilligers. Kijk eens op www.baca-villa.com!
Wij hebben kleinschalige projecten op het platteland van Cambodja. Wij zijn net een nieuw project voor onderwijs in Takeo aan het opstarten. Ook in vlakbij Siem Reap hebben we diverse kleinschalige projecten waar we vrijwilligers voor zoeken.