Even een vraag, waarom is die irritante reclame op wereld wijzer en hoe kan je dat geluid uit zetten. De reclame zorgt ervoor dat ik:
Zo snel mogenlijk weer van wereld wijzer weg wil.
Iets niet rustig kan lezen omdat ik afgeleid wordt door de man die praat over foto’s maken…:beef: En dat ik vervolgens op moet passen voor teken:beef:
En meerdere klachten krijg van meiden van ons forum!
Zijn er meer mensen het met me eens en zo ja? wat kan er aan gedaan worden!!!
Helemaal mee eens. Natuurlijk kun je het geluid wel uitzetten, maar dan nog. Op andere sites heb ik graag wel weer geluid en stoor me dan ook enorm aan deze reklame, die tevens je computer vertraagd als je scrolt.
Ik snap werkelijk niet wie zijn idee dit nu weer is/was.
Ik kan het geluid echt niet uitzetten er blijft dat weigeren of toestaan opstaan en kan daardoor niet het geluid uitzetten, kan hem niet zien alleen maar horen, misschien ligt dat aan mijn computer, maar hoe dan ook irritant!!
word er echt gek van, deze site wordt er echt door verpest, ik heb het geluid van mijn laptop eerst helemaal afgezet, eigenlijk te gek voor woorden. Nu heb ik ook flash geblokkeerd en krijg gelukkig alleen nog maar een zwart blok te zien en nix meer te horen, WEG MET REKLAME DIE AUTOMATISCH GELUID OPSTART !!!
Oh het is idd zo dat je het geluid van je comp uit kunt zetten, maar vaak als ik alles zit bij te lezen heb ik een muziekje aan staan en dat zou dus nu beteken dat dat niet meer kan om een stomme reclame!!!
De klacht is bekend, als het goed is wordt hij morgen opgepakt door de medewerkers.
Voor vanavond is het even uitzitten, hier kan ik als algemeen moderator helaas ook niks aan doen…
sinds maandag lopen er al verschillende draadjes over dit onderwero. De klacht is dus al enige tijd bekend. Het is geheel begrijpelijk dat het probleem misschien niet meteen opgepakt kan worden. Het is echter onbegrijpelijk dat er niet over gecommuniceerd wordt naar de personen toe die er vragen over stellen.
Het resultaat is dat er alleen maar extra draadjes met klachten komen, soms zelfs van de zelfde personen in verschillende landenfora. Dat is jammer.