irritante reclame

Ik heb de afgelopen maandan zeer regelmatig op dit forum gekeken en gelezen. Sinds enkele dagen echter word ik geplaagd door een zeer irritante reclame over een fotograaf. Ik ben nog niet zo ver dat ik het hele filmpje heb bekeken. Wellicht kan er iemand voor zorgen dat deze reclame niet meer verschijnt. Als het jullie lukt voel ik me zeer vereerd.

groeten corenwilna>>>:dag::zon02:

firefox met adblocker en element blocker for adblocker geen last van reclame indit geval ff het filmpje een keer blokkeren en foetsie

Inderdaad, zeer irritant.

Heb nu een paar verschillende Wereldwijzer draadjes open, gaat alles door elkaar.

Ik denk dat de adverteerder zich af moet vragen of deze reclame niet meer irriteert dan goed doet.

De adverteerder levert een filmpje aan. Als dat alleen afspeelt wanneer je er op klikt dan is er niks aan de hand. Degene van WW die het filmpje online heeft gezet en ingesteld heeft dat het auromatisch afspeelt had beter na moeten denken, ook in het belang van de adverteerder.

Deze optie is overigens ook verkrijgbaar voor Chrome.

Ik vind het een beetje de omgekeerde wereld. Niet iedereen is in staat om dergelijke dingen te installeren. Bijvoorbeeld omdat men niet handig is met computers, of omdat men stiekem op het werk online is en geen installatierechten heeft.

Ik denk dat sites die automatisch muziek of geluid maken niet van deze tijd zijn. Een beetje als die irritantie reclame pop-ups toen mensen net een beetje met html om konden gaan, en niet te vergeten flikkerende kleurtjes. WW is geen kleine site meer, en moet rekening houden met professionaliteit. Daar is dit filmpje absoluut geen voorbeeld van. :vak01:

Ook ik vind het installeren van allerlei programma s te ver gaan. Dit ben ik dan ook niet van plan. Ik kan best begrijpen dat WW extra inkomsten wil genereren door het plaatsen van reclame. Als dat echter resulteert in ontevreden lezers in WW dan streeft het zijn doel voorbij. Ik ben dan ook van plan om bij blijvende irritatie naar een ander reisforum te gaan , daar waar deze reclame niet aanwezig is.

groet corenwilna>>>:zon02::dag:

ik vind al die reclames ook irritant maar alleen de zon gaat nog voor niets op, dus als je de reclame niet wil moet je maatregelen nemen, als je niet handig bent daarin moet je het laten doen.

je huis heb je ook met sloten beveiligd en of alarmsysteem, is ook de omgekeerde wereld toch.

maar wie weet leert ww hiervan.

Ik heb het net even bekeken. Het begint met een korte, geluidloze, reclame voor Hema fotoservice, dan komt de fotograaf. Dit is geen reclame, maar een service van WW voor het maken van goede vakantiefoto’s. Ik denk echter dat dit op deze manier zijn doel voorbijschiet.
Daarna komt weer de Hema foto reclame, gevolgd door een stukje over teken.