We hebben er lang op moeten wachten.Eindelijk is het mogelijk.Miv 1 nov.2011 gaat de KLM rechtstreeks vliegen op Ecuador.Er komen 3 vluchten in de week,op wo,vrij en zo.De vluchtduur zal hierdoor korter worden.Dus geen stop meer op Bonaire.Ze gaan vliegen met de 777-300.Quito en Guayaquil worden bediend.
Inmiddels heeft het nieuws ook Ecuador bereikt.Duidelijk is uit dit bericht dat de tijden ook wijzigen.Het rondje wordt:
Amsterdam-Quito-Guayaquil-Amsterdam
aankomst Guayaquil 18:20
vertrek Guayaquil 19:20
aankomst NL 12:35(volgende dag)
Iemand enig idee wat dit voor invloed zal hebben op de ticketprijs?
Wat zijn de vertrektijden vanuit Amsterdam?
Per wanneer zijn deze directe tickets te boeken? Als ik nu op de website van KLM een vlucht zoek voor bijvoorbeeld december, krijg ik nog steeds alleen de vluchten te zien via Bonaire.
Nee,ik heb geen flauw idee wanneer het te boeken is.Heb het net zelf ook geprobeerd,maar nada.Misschien een mailtje naar de KLM wanneer het in het systeem komt?Voor het boeken zal het wel niet uitmaken,denk ik.Ipv van 1 tussenstop vlieg je gewoon rechtstreeks.Vermoed echter dat het in de prijs niet veel gaat uitmaken.Keek net even op rechtstreekse vluchten naar LIMA en dan betaal je ca 1220 euro.Als ik de tijden terugreken zouden ze nu volgens mij in de middag gaan vertrekken,om 1600-1700 uur uit Amsterdam.
KLM heeft een aktie op facebook.
Nou,het gaat nog steeds door.Deze link stond vandaag in Expreso.
http://expreso.ec/expreso/plantillas/nota.aspx?idart=2633681&idcat=19351&tipo=2