Re enter Kenia

Hoi

Ik ben in Arusha nu.

Ik heb op Nairobi gevlogen en daar een visum gekocht (50 dollar).

Na 7 dagen heb ik de bus naar Tanzania genomen, de grens overgestoken in Namanga.

Nu ben ik voor een weekje in Tanzania en daarna moet ik voor mijn werk naar Kampala, Oeganda.

Ik ben nu aan het kijken wat handig is.
Vliegen vanaf DAR kost iets van 200 dollar met precisionair. (iemand goedkopere tips?)

Dan is een mogelijkheid met de bus weer via Kenia naar Kampala te gaan. Dit gaat wel veel tijd kosten maar dat is het probleem niet.

Nu ben ik natuurlijk de grens overgestoken bij Namanga en daar hebben ze een stempel gezet dat ik Kenia uit ben.
Kan ik nu zonder opnieuw een visum te kopen nogmaals Kenia in? (Ik heb tenslotte een visum voor 3 maanden gekocht die nog lang niet verlopen is).

Met andere woorden, mag ik Kenia in op hetzelfde visum?

ANdere tips over hoe naar Kampala te reizen zijn welkom.

groet,

Tim

Kenya has an agreement with Tanzania and Uganda to waiver visa re-entry fees if travelling between the three countries as long as single-entry visas remain valid for each country. This means multiple-entry visas are not required if going from Kenya to Tanzania or Uganda and back to Kenya. The same applies for travel from Uganda and Tanzania. For more information about visas for Kenya, visit www.immigration.go.ke.

Thank you very much. This is a great thing.

cheers,
Tim