Privéchauffeur/gids Java

Als u een privéchauffeur/gids zoekt voor Java kan ik u Cucuk Yuliadi aanbevelen. Hij rijdt veilig en is heel betrouwbaar. Hij kan u echt alles vertellen over Java, spreekt goed Nederlands en de humor ontbreekt ook niet. Hij zal alles in het werk stellen om u een onvergetelijke vakantie te bezorgen. Zijn emailadres is cucukyuliadi79@gmail.com

Om deze informatie voor mensen nuttig te laten zijn, zou je denk ik wat meer informatie moeten geven. Bijvoorbeeld: Waar op Java? Met wat voor auto (voor hoeveel personen etc.)? Wat is de prijs? Alleen maar een emailadres is wel erg weinig info.

Je hebt gelijk. Ik zal wat meer info geven. Hij bestrijkt heel Java, maar ook Bali is geen onbekend terrein voor hem. Maar zijn specialiteit ligt op Java waar hij zelf geboren en getogen is en ook nog steeds woont met zijn gezin. Hij is in het bezit van een Suzuki Avanza, dus max. 3 personen. Voor prijzen zal hij zelf benaderd moeten worden…maar de laatste info die ik had was dat 600.000 Roepia per dag. Ik kan alleen maar meegeven dat ik al 3 keer met hem op pad ben geweest en dat het iedere keer top was verzorgd.