Premium Basko hotel Padang

Na mijn verblijf in Bukittinggi moest ik doorreizen naar Medan. De vertrektijd was vroeg zodat ik er voor koos om een nacht in Padang te verblijven. Via Agoda (prima service) het Basko hotel gekozen omdat het slechts op een half uur rijden van Minangkabau International ligt. Het is een 5 sterren hotel en het ziet er dan ook schitterend uit behalve de buitenkant. Mijn superior kamer had alles om het tot een prettig verblijf te maken.
Via een bewaakte deur op de 3e etage heeft men toegang tot het aangebouwde warenhuis Matahari. Eetgelegenheden zoals KFC en CKC en nog wat andere waarvan ik de naam ben vergeten zijn er als men geen gebruik wil maken van het hotel restaurant daar zijn de prijzen ook 5 sterren. De prijs die ik Agoda moest betalen was €41 totaal en ik kon betalen met Ideal en per omgaande werd een voucher gemaild en na later bleek ook het hotel op de hoogte gebracht.
Helaas sprak men achter de balie heel slecht Engels en gelukkig kon ik met mijn beperkte kennis van de Indonesische taal mijn wensen kenbaar maken.
Een aanrader als men er het geld voor over heeft. Ik kwam geheel uitgerust aan op mijn bestemming Medan.