Portugees leren

Hoi,

Ik vertrek in september naar Portugal en ik zou al graag wat Portugees leren. Kent iemand een goed handboek om zelf portugees mee te leren?

Bedankt!

Hoi,

Portugees is best lastig om te leren. ik heb het geprobeerd, maar uit de boeken leerde ik vrij weinig. Waar je (ik iig) veel van leert is luisteren naar de uitspraak en dat na te doen. Dus een methode met audio-materiaal is echt aan te raden. Succes!

groetjes Annemieke

De cursus van LOI is een echte aanrader!

portugees voor dummies!!! heel simpel

Ik vertrek over 2 maanden naar Albufeira en wil de winter benutten om de taal te leren. Weet iemand misschien waar ik daar in de buurt een cursus portugees kan volgen?
Het boek ‘Portugees voor Dummies’ heb ik ook gelezen maar daar blijft bij mij helaas vrij weinig van hangen…

Ik hoop dat iemand mij kan helpen!

Groetjes, Susanne

Anders moet je is in de bibliotheek kijken, daar hebben ze verschillende taalcurcussen. En degene die je dan goed vind kun je je dan aanschaffen… groetjes Grace

Ik heb zelf het boek, snel en vlot portugees spreken en begrijpen.

Zelfstudie, 6 weken lang elke dag 35 minuten.

Zeer makkelijk geschreven, makkelijk te leren, geen rijtjes stampen met werkwoorden of vervoegingen. Makkelijke uitleg.

Ik kan hem echt aanraden!

ik heb dus levend potugees voor beginners en gevorderde aangeschaft van de NHA er staat n link hier op het forum

ben nu 1 maand verder en spreek al redelijk portugees echt n aanrader