Portugal liefhebbers gezocht!

Voor mijn afstudeeronderzoek naar een nieuwe website voor Portugal-liefhebbers, zou ik graag met deze doelgroep in contact willen komen. Het gaat hierbij om mannen en vrouwen vanaf 25 jaar, die een bovengemiddelde interesse hebben in Portugal. De informatiebehoefte gaat verder dan reistips, er is een hoge mate van interesse in achtergrondinformatie over producten, historie, kunst, cultuur, wonen, sporten en werken. Beleving en emotie zijn een belangrijk onderdeel van het ultieme genieten van een land.

Hoort u bij deze doelgroep? Graag zou ik telefonisch contact met u willen opnemen, om wat korte vragen te stellen. U kunt hiervoor uw gegevens mailen naar:

lyanne02@gmail.com

Alvast bedankt voor uw medewerking!

Vriendelijke groet,

Lyanne Horeman

Ha Lyanne,
Wij hebben in portugal een huis gekocht en gaan hierheen emigreren. Ik weet niet of je wat aan me hebt, maar ik denk dat mijn interesse in portugal wel bovengemiddeld genoemd kan worden. Mocht je interesse hebben, dan kun je me mailen op [EMAIL=“l.schieving@hetnet.nl”]l.schieving@hetnet.nl

Groet, Liedewij

Ik ben helaas nog geen 25… maar wel druk bezig met Portugal! Voor mijn stage ben ik bezig met het ontwikkelen van de website www.portugal.nl, nog lang niet af, maar suggesties zijn altijd welkom!

Hai, Ik ben net terug van een tweede reis naar de mooiste stad van de wereld. Lissabon!
Ik hou van alles wat met Portugal of Lissabon te maken heeft.
Als je vragen hebt…
Groetjes, Rika