Hoi reizigers,
Ik zelf reislustige ned. man van 33 jaar en mijn Poolse artistieke vriendin hebben vorige jaar een oude nostalgische boerderij neergezet op onze eigen grond in de bossen 30 km buiten Warschau. Het huis is half af doordat we het in fases abouwen. Het moet op den duur een bed en breakfast worden met atelier, Of een low budjet sleep-in voor studenten uit Nederland.
Ik ben daar als Nederlander te vaak in m’n eentje aan het klussen, dus mijn idee was om het klussen in combinatie met lichte werkzaaamheden met interessante vakantievierders de stilte te doorbreken en wat meer lol en gezelligheid te kweken. Het huis en de omgeving leent zich uitstekend voor echte vrijheid en natuur. Kampvuren, koken, schilderen, muziek etc etc. Mijn vriendin is van de kunstacademi en kan je o.a. wel wat creatiefs bijbrengen.
Het gaat mij vooral om een te gekke tijd met fijne interessante mensen te hebben met een vermoeden van vrijheid !
Wie echt interesse heeft in Polen en mijn idee kan een mailtje sturen met vragen en wat info over jezelf, zodat we alvast wat kunnen brainstormen. Er is onderdak voor 6 personen. Het klussen begint in april tot oktober. Ik ben al bezig met temperaturen -15 C. Net als Henk de Velde in Sibirie. Wellicht van gehoord de solo zeezeiler??
Groetjes Lex