Pim Huting

Hallo iedereen,

Mijn naam is Pim en ik ben momenteel 22 jaar. Ik heb vorig jaar mijn HBO Sport, Gezondheid en Management afgerond en ben sinds dien bezig met twee thuisstudies. Hiermee ben ik in de zomer van 2016 klaar en dan wil ik graag de reis van mijn leven gaan maken, maar daarover meer in het forum reisgenoten, want ik wil deze ervaring graag met iemand delen.

Ik heb altijd veel gesport en door mijn studie ben ik mezelf ook meer met voeding bezig gaan houden. Dit kan ik fanatiek doen zolang ik het leuk vind, maar ik heb er ook geen probleem mee om de zomermaanden te stoppen en te genieten van al het lekkers.
Verder heb ik een heleboel hobby’s die elkaar vaak in periodes afwisselen dus ik vermaak mezelf altijd wel met iets.

Zelf heb ik nog nooit een grote reis gemaakt en alle landen die ik gehad heb waren voornamelijk tijdens vakanties, dus nu wil ik verder van huis.
Nu heb ik een mooie reis gevonden, maar ook die zal ik in het reisgenoten forum zetten.

Ik hoop iemand te vinden hier dus ik ben benieuwd!

Hoi Pim, welkom op Wereldwijzer! Je bent hier in ieder geval op de goede weg in het Reisgenoten forum, succes!