Mijn naam is Pim, ik ben 23 en kom uit de buurt van Nijmegen.
Sinds een paar maanden ben ik een reis van ongeveer een jaar aan het plannen die waarschijnlijk gaat starten in India rond eind augustus/begin september.
Nu lijkt het me erg leuk om deze reis met iemand samen te starten die ook die kant op gaat. Of dat zijn/haar enige bestemming is of als onderdeel van een grotere reis maakt niks uit. En mocht diegene nog verder trekken kunnen we natuurlijk altijd kijken of we dezelfde kant op gaan als het goed klikt!
Even kort iets over mezelf. Ik heb Sport, Gezondheid en Management gestudeerd en heb die studie in 2014 afgerond. Sinds dien ben ik aan het uitzoeken wat ik graag zou willen doen en voor nu kom ik steeds uit bij reizen. Daarnaast heb ik nog twee thuiscursussen/studies gevolgd en werk ik ongeveer 24 uur in de week. Ik sport regelmatig en ben groot fan van goede series en cabaret.
Iedere keer dat ik me verdiep in mijn reisplannen krijg ik er meer zin in en ik kan niet wachten om al die mooie plekken te gaan bezoeken.:zon02:
Dus lijkt je dit wat of was je al van plan die kant op te gaan laat het me dan zeker weten!:bier:
Ben al een tijd op zoek naar een toffe bestemming voor een verre reis. Eerder al in Azië geweest, en dat beviel goed. India staat ook op m’n lijstje, dus dat kan een serieuze optie zijn. Ik was ook van plan om en nabij begin september te gaan, voor een periode van max 3 weken. Hoe staat het tot nu toe met je planning?
Overigens neem ik een reactie alleen serieus als Suits minimaal in je top 2 van goede series staat
Leuk dat je India ook overweegt! Ik ben nog bezig met de planning maar de periode is hetzelfde gebleven. Ik heb flink wat gelezen over India in september en zie een hoop voordelen voorbij komen.
Wat heb jij precies in gedachten en kun je me wat meer over jezelf vertellen?
India is een van de opties die ik overweeg deze zomer. Peru was de eerste keuze, maar omdat m’n reismaatje dit jaar niet op vakantie kan, en ik wel wil, wijk ik uit naar een ander land. Eerder al in Cambodja en Vietnam geweest, en dat beviel zo goed, dat Azië nog steeds hoog op het lijstje staat. Prachtige natuur, kleurrijke cultuur en hartelijke mensen. India lijkt me wat dat betreft de overtreffende trap van die landen die ik bezocht heb. Maar verder reiken mijn ideeën vooralsnog nog niet, daarvoor moet ik me beter in het land verdiepen. Sta open voor suggesties.
Meer over mijzelf: ben 25, kom uit omg Breda, werk alweer bijna een jaar fulltime als journalist, afgelopen zomer diplomaatje gehaald. Ik voetbal, hardloop, quiz, drink bier, reis, onderneem, bingewatch en trap lol. Dat is het voor nu wel zo’n beetje.