Weet iemand een leuk betaalbaar plekje om 2 a 3 nachten door te brengen op Phuket? Ik heb niet veel tijd meer maar wil toch nog wel wat zien en aan t strand liggen. Daarna wil in naar Ko Phi Phi gaan met de boot.
Alavst bedankt Deborah
Hoi,zelf ben ik vorig jaar ook geweest er was een leuk resort vlak buiten het centrum (op loopafstand) nog geen 5 minuten lopen van het strand. Verder heeft het resort alles te bieden een eigen spa restaurant en 2 zwembaden met poolbar:) een van de twee zwembaden is de grootste van phuket en dat geloof ik ook wel.Zelf hadden we een aanbieding geloof ik geloof 25 euro per kamer 2 pers was echt mooi daar.Ben ook op phi phi geweest kan prima vandaar uit voor meer info even kijken op.www.duangjittresort-spa.com Hoe dan ook alvast goede reis en veel plezier.
Wil je al dan niet zwembad? Wanneer wil je komen?
Als ik dat weet kan ik je een goed antwoord geven.
Hoi Deborah, ben je opzoek naar een resort of een guesthouse? En in welk deel van Phuket wil je zitten?
Hoi Deborah,
Ik weet nog wel een leuk guesthouse op Ko Lanta!
Bel maar even.
Gr. Wilma
Seabreeze Inn Guesthouse ligt in het hart van Karon, maar toch in een rustige sfeer, op slechts 3 minuten. Lopen van Karon Beach.
Kamers zijn uitgerust met private badkamer,kabel tv,en airco.
Prijs per overnachting rond de 550bath!
23-24 Patak Road,karon beach Phuket.
http://www.seabreeze-phuket.com/
Even gegoogled en de correcte link gevonden: http://www.seabreeze-phuket.com/
de prijs die Georges noemt is trouwens alleen van toepassing in het laagseizoen.
Heb het ondertussen veranderd Steven,waarvoor mijn dank.
Nu ik was gisteren aan het surfen,en ik vond de prijs(550bath)eruit springen tegenover de gewoonlijke tarrieven van 1100/1200bath die sommige resorts&guesthouses vragen.
Vermits de topicvraagsteller een goedkoop slaapgelegenheid zocht,heb ik dit ff opgezocht!
Nu het zou beter zijn als we wat meer weten(indicatie)waar ze eventueel wilt verblijven,nu is het eerlijk gezegd “koffiedik” kijken.
gegroet:georgessiam.
Omdat ik ff geen internet had ben ik naar het surin bay inn gegaan was ook prima. Maar bedankt voor de tips!! Na onderhandelen mocht ik al gebruik maken van de korting ipv 2000 Bath per nacht 1100…!!