Ik kom graag in contact met mensen uit Groningen die eenzelfde passie voor Peru hebben als ik. Om verschillende redenen deel ik graag deze passie met mensen uit de buurt; om er heerlijk over te kletsen in een van de vele leuke cafe’s die Groningen heeft, in de toekomst wil ik graag een eigen stichting opzetten, om Spaans te oefenen, en om een salsabandje op te richten.
Ik ben heel benieuwd vaan de reacties:)
hola josien,
mijn vrouw (zij is peruaanse) en ik delen dezelfde passie als jij wat peru betreft echter we komen niet uit groningen maar uit friesland. ook wij zijn grote fans van salsamuziek, met name frankie ruiz en jerry rivera. misschien is het leuk om eens wat gedachten uit te wisselen.
groet, ron&susan
Ben blij verrast met jullie bericht!
Er wonen hier in het Noorden helaas weinig Peruaantjes:(
Het lijkt me leuk om met jullie on contact te komen.
Zullen we dat via de mail doen? [EMAIL=“josienhillebrands@hotmail.com”]josienhillebrands@hotmail.com
Ik kijk uit naar jullie mail!
Wij hebben ook een echte band met Peru.Ik kom uit Peru en mijn lieveling uit Nederland.Wij wonen ook in Groningen en het lijkt ons leuk om met je wat ideetjes uit te wisselen.
Bedankt voor jullie bericht,leuk!!
Het lijkt mij ook zeker leuk om ideeen uit te wisselen!!
En wat leuk om te horen dat er een peruaanse in groningen woont:D
Dat zijn er niet zo heel veel he…vind ik zo jammer!
Ik geef jullie mijn mailadres,dan houden we contact! josienhillebrands@hotmail.com
Ik wil in augustus graag wat organiseren,dan komt er een vriend van mij uit Lima hier naartoe! Leuk he!! Ik hoop zelf dit jaar nog naar Peru te kunnen gaan,ik moet ieder jaar wel even heen;)
Ik hoop gauw van jullie te horen!