Hola!

Hola mi gente!

Ik heb even op me laten wachten,maar hier ben ik dan! Als nieuwe forumbeheerder van…naar mijn mening het leukste,mooiste meest byzondere land ter wereld! Enkele weken geleden hebben ze mij al verteld dat ik de nieuwe forumbeheerder van Peru mocht zijn,maar vanwege een reisje naar het buitenland (nee,geen Peru) kom ik wat laat hier om mij voor te stellen. Maar ik ben terug,en wil me graag in het kort even aan jullie voorstellen;
Mijn naam is Josien,ik ben 24 jaar en woonachtig in de provincie Groningen. Mijn grootste passie is Peru en hoe dat zo is gekomen…ik kan er geen antwoord op geven. Als klein meisje was ik al gek op indianen,zetten mijn ouders mij op een stoeltje en ik kon uren luisteren naar de indianen met hun panfluiten op straat.
In 2007 ben ik voor het eerst naar Peru geweest,ik was meteen helemaal gek op dit land,ik vond het er heerlijk. De mensen zijn heel mooi en vooral heel lief en gastvrij, de Peruaanse keuken is werkelijkwaar fantastisch,de natuur byzonder mooi.Het is er zeer aangenaam vertoeven! Het jaar erop ben ik weer gegaan en 2011 nog eens…Ik heb mijn geliefde in Nederland,anders was ik zeker geemigreerd! Ik zeg altijd; ik ben in het verkeerde land geboren…Maar zo vaak als het mogelijk is,ga ik die kant op en geniet ik van het land en bezoek ik mijn Peruaanse “familie” en vrienden.
Heb meer gezien van de wereld,zo ben ik in Canada geweest,Atlanta,Gambia en heb bijna heel Europa gezien. Dus het is niet zo dat ik alleen Peru heb gezien en dit daarom het leukste land vindt:)
Verder ben ik in mijn leven bezig met muziek,ik speel dwarsfluit en ik zing.Ik leer graag talen,momenteel bezig met Portugees. Ik lees graag en veel, ik hou niet van koken maar help wel graag mensen mee om hun gerechten te proberen waar ze zoveel werk aan hebben gehad:), en natuurlijk mijn andere grote passie; mijn TURKSE vriend. Geen Latino,die ik toch eigenlijk altijd wel heel leuk heb gevonden.Het leven kan soms een beetje anders lopen…
Tot zover!
Ik ga mijn uiterste best doen om er een leuk forum van te maken door leuke discussies te starten en vragen van iedereen te beantwoorden.

Hasta Pronto!

Leuk, wat een enthousiast verhaal! Welkom als forumbeheerder.

Welkom.
Ik zal de eerste discussie starten.
Indianen komen toch uit noord amerika???

Nee joh, uit India! :wink: