Wij zijn een groepje vrienden en bezoeken ieder jaar een aantal etappes van de Tour de France 2015. Uiteraard beginnen we met de proloog in Utrecht waar wij praktisch vandaan komen. We hebben voor deze gelegenheid een minibus gehuurd bij Topautoverhuur.com (zeer goede klantenservice overigens) en willen na de proloog “meereizen” met de tour.
We hebben bijna overal al accommodatie geboekt, is erg druk in die periode!!!
Alleen nog een overnachting in of bij Parijs ontbreekt nog. Weet iemand een goed (en niet te duur) adres, hotelletje of bed &breakfast voor ons. Er is zoveel daar maar kom niet echt tot een besluit met mijn vrienden.
ik slaap al jaren in hetzelfde hotel, Campanile La Villette.
Ligt vlakbij de metro, heeft Wi-Fi, een eigen parkeergarage, goed ontbijt, makkelijk te bereiken vanaf de Périphérique en is zeker niet duur.
Maar zou zeker niet te lang wachten met boeken, rond de Tour de France is het altijd druk in de hotels. Spreek uit ervaring, de laatste drie jaar zelf geweest tijdens de finale. Druk, maar wel leuk om te zien.
Veel plezier in Parijs.
Het wordt altijd druk tijdens de Tour de France, dus ik zou ver van te voren de overnachtingen boeken. Je kunt een kijkje nemen op: http://www.venere.com/nl/frankrijk/parijs/. Hier vind je goedkope hotels. Veel plezier bij de Tour!