Paradijsje in de Ardeche zoekt vakantiemedewerkers

:dag:Vakantiewerk in Auberge le Romarin, een klein hotel met 3 appartementen en 5 kamers.Verder een kleine camping met 6 plaatsen, een bar en een restaurant.

Wij bevinden ons in het rustige gedeelte van de Ardèche, een groot beschermd natuurgebied met vele kleine dorpjes en prachtig natuurschoon. Een waar paradijsje.

Wij, Fred en Wil de Jong, een Hollands stel, zijn op zoek naar een paar leuke en enthousiaste mensen die ons in de zomermaanden willen komen helpen. De werkzaamheden omvatten keuken- en barwerkzaamheden, serveren, schoonmaken, ontvangst etc. in een altijd leuke sfeer.
We hebben momenteel mensen nodig in de maanden mei, juni, juli, aug. en sept. Ook als je bijvoorbeeld maar een week of 4 beschikbaar bent is het voor ons interessant. Naast een vergoeding en uiteraard het fooiengeld bieden we je ook gratis onderdak, eten en drinken aan. Indien het je wat lijkt neem dan contact met ons op voor uitgebreide info.
[EMAIL=“auberge@le-romarin.com”]auberge@le-romarin.com
**

Bezoek onze website ook eens voor meer info **http://www.le-romarin.nl

1 like

e-mail verstuurd ^^

Hey,

Klinkt erg interessant zijn er nog vacatures open? Ik ben een jonge man van 27, beheers NL en EN, en wil mijn Frans weer wat opvijzelen. Heb ervaring in horeca, klussen en schoonmaak, en ben mentaal en fysiek fit.
Eventueel per direct beschikbaar hoewel visum e.d. nog geregeld moeten worden. Enige goede voorstellen?

visum in frankrijk??

lijkt me n snuggere. Zou m nemen

Moet je andere talen goed beheersen?

hallo Fred en Wil,

Klinkt wel leuk ben ik net terug uit fillipijnen en meteen door naar de ardesche lijkt me wel wat.
Zou dan alleen de maand september kunnen.
Hoor het wel.

groetjes tjerk

:lol:

Lijkt me erg leuk om te doen hebniet heel veel horeca ervaring, maar ben erg handig en kan eigenlijk alles. Kan alleen pas n sept. ben vanaf april onderweg. Ga 22 april voor 4 weken naar portugal en daarna naar italie voor een week of 6 en dannaar de fillippijnen voor onbepaalde tijd. hoor graag van jullie.

gr. tjerk

Beste Fred en Wil,

Als jullie nog steeds mensen nodig hebben, dan nodig ik jullie bij deze graag uit om op http://jeroenmavogel.wordpress.com een oproep te plaatsen.

Mvg,

Jeroen

Bon soir Fred en Wil,

Heb jullie oproep gelezen en na het zien van jullie website ben ik enthousiast
geworden.
Ik ben zeer goed in mn talen en sociaal,frans is geen probleem want mn ouders hebben namelijk
een tweede huis in de Bourgogne.
heb een toeristische opleiding gehad dus ik heb kennis van zaken.
Zou van Juni tot en met September kunnen werken,hoe is de bezetting nu op dit moment overigens?
Hoor graag van jullie,

Salut,Louis