Klein hotel zoekt leuke enthousiaste seizoensmedewerkers 2012

:cheer:Vakantiewerk in Auberge le Romarin, een klein hotel met 3 appartementen en 5 kamers. Verder een bar, een restaurant en terrassen.

Wij bevinden ons in het rustige gedeelte van de Ardèche in Frankrijk, een groot beschermd natuurgebied met vele kleine dorpjes en prachtig natuurschoon. Een waar paradijsje.

Wij, Fred en Wil de Jong, een Hollands stel, zijn op zoek naar een paar leuke en enthousiaste mensen die ons in de zomermaanden willen komen helpen. De werkzaamheden omvatten keuken- en barwerkzaamheden, serveren, schoonmaken, ontvangst etc. in een altijd leuke sfeer.
We hebben momenteel mensen nodig in de maanden mei, juni, juli, aug. en sept. Naast een vergoeding en uiteraard het fooiengeld bieden we je ook gratis onderdak, eten en drinken aan. Indien het je wat lijkt neem dan contact met ons op voor uitgebreide info.
[EMAIL=“auberge@le-romarin.com”]info@le-romarin.nl
**

Bezoek onze website ook eens voor meer info **http://www.le-romarin.nl

Hallo,
Mijn naam is Kathy en ik zou graag bij jullie komen werken in juli, augustus en eventueel in het begin van september. Ik heb vorige zomer iets gelijkaardigs gedaan bij een Frans gezin en daar heb ik ongelofelijk veel mooie herinneringen aan. Ik spreek vlot Frans en Engels en kan ook (een heel klein beetje) Duits. Ik ben wel nog maar 17 maar ik ben niet bang voor nieuwe uitdagingen. Ik hoop nog iets van jullie te horen.
Groetjes, Kathy