Sinds enige tijd,heeft mijn vrouw Sri,een pakket dienst opgezet,richting JAVA.De pakketten worden overal in nederland opgehaad,dit tegen vergoeding, u kunt het pakket ook zelf brengen.De pakketten worden in Amsterdam verzameld,en dan eens per 6-7 weken naar JAVA verscheept.De pakketten worden in Jakarta opgeslagen.Verder hebben wij nog 2 andere locaties.1 in Surabaya,en 1 in Cirebon.De pakketten kunnnen tegen vergoeding in heel Java worden bezorgd.Wij hopen u vandienst te kunnen zijn.Voor verdere informatie,kunt u mijn vrouw bellen.Haar mobile nummer:0650267586.
Kunnen jullie meer info aangaande prijzen enzovoort mailen?
waarvoor dank.
De prijs is aanvankelijk van de grote van de dozen.Dozen van 60 liter kost: E 30.Dozen van 80 liter kost:E 40.dozen van 120 liter kost:55.Dozen van 160 liter en meer zijn v.a E 75.Het hangt van de hoeveelheid af.Maar omdat wij pas zijn begonnen met onze pakketpost,is de distributie in Nederland nog in de kinderschoenen.In JAVA worden de pakketten thuisbezorgd.Ook kunnen zij gehaald worden.Momenteel hebben wij 3 distributie punten in JAVA.Jakarta,Cirebon,Surabaya.Maar we breiden uit.Dit zijn de kosten.Wilt U nog meer weten,u kunt mij ook mailen op:d.ginkel95@upcmail.nl Groeten van uit Amsterdam.
dirk, bedankt voor uw informatie. Mocht ik meer vragen hebben dan mail ik.
De inhoud van de dozen in liters ? Wat moet men zich daarbij voorstellen? Het lijkt wel Java waar de beras ook per liter wordt verkocht. Stel dat ik boeken wil versturen, hoevel boeken gaan er dan in een liter ?
Volume (in liters) = lengte x breedte x hoogte
Hangt dus van de grootte van het boek af ![]()
Hehe Yen, wat ben je snugger op de MaMo, 1 liter = 1 dm3 kan ik me nog herinneren. Een doos van 35,00 m lang x bij 0,01 m hoog x 0,02 m breed kan dus 70 liter bevatten ![]()
Groot boek :hihi:
Hallo,een doos van 80L kost €40.-Is dat inclusief ophalen in nederland en bezorgen in indonesie?(Bandung).Zit hier al BTW bij en verzekering?Wat is de M3 prijs incl.verzekering BTW en bezorging?
De pakketpost verzending wordt uitgebreid met verzending naar Sumatra en Bali.Anderen bestemmingen binnen indonesie volgen.Voor verdere informatie kunt u mailen naar d.ginkel95@upcmail.nl ,Wij zullen u mail zo snel mogelijk beantwoorden.Dus houdt deze pgina in de gaten.Tot ziens
Weet u toevallig ook de kosten van het verzenden van een pakket van Java/Bali naar Nederland?
Wij gaan binnenkort daarheen en verwachten toch wel het een en ander daar in te kopen ![]()