Paaseiland + Chili of een ander Zuid Amerikaans land.

Ik ben op zoek naar een reisgenoot om te backpacken in september of oktober, ongeveer 23 dagen.
Graag ga ik naar Paaseiland en Chili of Paaseiland in combinatie met een ander gebied in Zuid-Amerika (behalve Peru want daar ben ik al geweest).
Ik (vrouw 43 jaar) ben op zoek naar een actief reismaatje. Leeftijd maakt niet zoveel uit, belangrijk is dezelfde insteek van de reis en je komt vanzelf wel andere mensen tegen onderweg. Ik hou van wandelen, cultuur, veel zien, budget (hostel) en op zijn tijd ook wat luxe.

Hallo Liesbeth,
Ik heb vroeger de boeken van Thor Heyerdahl verslonden. De Kon-Tiki was mijn eerste boek van hem. Paaseiland leek mij normaal gesproken onbereikbaar. Tegenwoordig niet meer. Maar ik had mij er al mee verzoend om daar nooit naar toe te gaan. Misschien gaat een jongensdroom uitkomen.
Nu biedt jouw oproep mogelijkheden. Je wilt gelukkig niet te lang weg, wat mij goed uitkomt. Ik reis bovengemiddeld met mijn vrouw, maar ik wil nog vaker weg. Dus ….???
Mocht je interesse hebben dan hoor ik het wel. Elkaar daarna snel ontmoeten om af te tasten of we elkaar liggen is een pragmatische aanpak. De rest is een afgeleide daarvan.
Groetjes, Hans uit 1960 en Amsterdam

Hallo Hans, ik stuur je een prive bericht