hallo heeft er iemand ervaringen met paardrijvakanties in alentejo. ik en mijn vrinding vertrekken 3 juni en wat we er nog kunnen doen.
Na ff zoeken kwam ik de onderstaande sites tegen. Misschien zit er iets bij voor jullie.
http://www.montevalepereiro.com/horsebackriding.html
Groetjes en veel plezier in Alentejo
Rob
Weet niet precies wat jullie zoeken, 3 juni is kort dag. Maar niet onmogelijk ;-))
Misschien al wat gevonden? Zo niet… hebben wij accomodatie voor o.a. ruiters. Zelf ook 2 paarden in bezit.
En vlakbij ('n vriendin) die paarden heeft, Lusitano’s, goed getraind en uitermate geschikt voor buitenritten, vlakbij het strand en de duinen.
In ieder geval een fijne paardrijvakantie, de Alentejo is echt dik de moeite waard! :zon:
Hello,
Ik heb gewerkt bij www.ridingholidaysinportugal.com en kan dit bedrijf ten zeerste aanraden. Jammer genoeg hebben zij geen trail in de week van 3 juni, wel de week van 10 juni en dan zijn er nog twee plaatsen vrij. Ik weet niet hoe lang jullie blijven, maar misschien is dat wel een optie?
Veel plezier in elk geval, 't is een fantastische regio!
Wat grappig Liesbetje, dat je daar gewerkt hebt! Is toch bij Miquel?
Dan ken je Sue ook, van MoinhoVelho. 1 van de overnachtingsadressen.
Is 'n vriendin van ons ;-))
Klopt helemaal! Ik ken Sue idd heel goed
Ben begin mei nog 'ns bij Miguel gaan paardrijden en heb in de week erna twee nachtjes in Moinho Velho gelogeerd, samen met een vriendin. Dat was de uitgelezen kans om heerlijk bij te babbelen met haar! De wereld is klein ![]()
Echt leuk dit!! Ken Sue ook vrij goed. Heb vorige week toevallig het alleroudste paard van haar, Spartan, bekapt (kan z’n benen niet meer goed optillen).
Nu, deze paardrijvakanties kan ik dan ook van harte aanbevelen. Het zijn goed getrainde en in goede conditie verkerende paarden, ze worden goed verzorgd. Ook de gasten ontbreekt het aan niets.
Liesbetje: eventueel, met vriendin, ook hartelijk welkom hier hoor!
Eh ja… ook paarden hier aanwezig ;-)) Dan hoef je niet af te kicken ;-))
Dankjewel! Maar ik ben pas terug, dus 't zal wel weer even duren eer er een volgend tripje aankomt. En dat word dan, naar alle waarschijnlijkheid, een househunting-tocht, om een klein vakantiehuisje in Alentejo te kopen. Spannend!
Helemaal geweldig! Hou s.v.p. contact… je weet maar nooit! Wat dat betreft zitten wij precies in de juiste omgeving :vak02:
Doe ik, bedankt!