Oxford/Cambridge

Zijn hier ook roeiers dan wel roeisters?

In het weekend van 26/27 maart wordt op zaterdag voor de zoveelste keer de epische roeiwedstrijd tussen de ploegen van de Universiteit van Oxford en van Cambridge geroeid.

Het is een beetje kort dag, maar er zijn nog steeds zeer goedkope vliegtickets naar Londen en slaapplaatsen in Oxford beschikbaar en daarom ben ik van plan te gaan.

Mochten er hier nou ook mensen zijn die net als ik vroeger geroeid hebben (of nog steeds roeien) en het niet erg vinden om een dag tussen de studenten door te brengen en mee willen naar Oxford om deze beroemde wedstrijd met eigen ogen te zien laat het dan even weten.

Liefst zsm.

hoi.

als je echt niemand kan vinden, dan lijkt het me erg leuk om met je mee te gaan.
heb roeien altijd een super mooie sport gevonden, en nog steeds. helaas was het niet voor me weg gelecht.

Groetjes Isa.

Hi Isa,

Leuk dat je hebt gereageerd. Ik weet echter nog steeds niet of ik ga. Dit hangt namelijk af van een aantal dingen. Een van die dingen is of vrienden van mij het halen om ook in Londen te zijn aankomend weekend.

Dus misschien dat ik vrijdagmiddag alsnog naar Londen rij, maar er is ook een kans dat ik niet ga.

Ik zou als ik jou was gewoon even verder kijken hier. Er zullen vast wel meer mensen zijn die in zijn voor een weekendtripje.

Erg jammer, hat wel zin om een keer naar Londen te gaan, om b.v ook wat vrienden te zien/bezoeken.

Dan ga je toch gewoon, om vrienden te bezoeken heb je toch geen reisgezelschap nodig?

heb juist wel een reismaatje nodig, stel dat me vrienden niet kunnen…zit ik daar in me eentje.