Overzicht rondreizen Egypte

Egypte is door het klimaat, hun rijke historie en ligging een ideaal vakantieland. Door de oppervlakte en rijkdom aan cultuur is dit land ideaal voor reizigers die graag een rondreis willen maken.

Bij RondreizenOverzicht.nl vind je een duidelijk overzicht van aanbieders voor rondreizen door Egypte. Ze proberen de reiziger snel en makkelijk op de juiste bestemming via de goedkoopste aanbieder te krijgen. Door middel van onderstaand een duidelijk overzicht kun je eenvoudig zoeken naar een georganiseerde reis naar Egypte en heb je de mogelijkheid om deze reizen te vergelijken en online te boeken.

Rondreis aanbieders Egypte bij RondreizenOverzicht.nl

Beste redactie,

Graag wil ik mijn website toevoegen aan de rubriek “overzicht rondreizen Egypte”
**www.feel-the-desert.com
:zon02:
**
Ik bied kwalitatieve en verantwoorde reizen aan met een avontuurlijk karakter,
in een schitterend natuurgebied dat ik goed ken en waar ik ontzettend veel van hou.
Ik wil mijn passie voor deze schitterende omgeving, de eeuwenoude bedoeienencultuur
en de fascinerende kamelen met hele kleine groepjes delen (max. 8 pers)
zodat iedere deelnemer er optimaal van kan genieten.
Om het gezonde ritme van de woestijn echt te ervaren reizen wij per kameel. Wandelen kan uiteraard ook.
Alle reizen worden in nauwe samenwerking met bedoeienen van verschillende stammen voorbereid zodat de opbrengst van ons verblijf zoveel mogelijk ten goede komt van de plaatselijke bevolking.
De bedoeienen hebben dat vaak hard nodig en komen aan inkomsten door ons te begeleiden, voor ons te koken, door hun kameel te verhuren of door handwerk te verkopen.
De reizen vinden plaats in het voor- en najaar, periode waarin het klimaat aangenaam is. De tochten beginnen en eindigen in een klein, rustig vissersdorpje aan de Rode zee waar je heerlijk kan snorkelen en zwemmen.:vak02:

Hartelijke groet van Sjiha.

1 like

Voyages TUI : 50 ans d'expertise et de savoir-faire*
Volgende week, vanuit Toulouse een Egyptetour. Ben benieuwd.