Hallo iedereen,
Mijn man Hans en ik willen gaan overwinteren in de Algarve. Aangezien we beginnende camperaars zijn, zoeken wij wat tips… Wij willen begin september weg en zo tot eind maart weer naar huis.
groetjes ineke:zon02:
Hallo iedereen,
Mijn man Hans en ik willen gaan overwinteren in de Algarve. Aangezien we beginnende camperaars zijn, zoeken wij wat tips… Wij willen begin september weg en zo tot eind maart weer naar huis.
groetjes ineke:zon02:
Dag Ineke, er zijn overal camperplaatsen door heel Portugal.
Zeker in de Algarve!
Toch wil ik je 'n tip geven waar je misschien niet zo snel aan denkt…
En dat is de kustlijn vanaf Sines naar beneden… richting Porto Covo.
Dit moet je gewoon gezien hebben. Er zijn schitterende strandjes tussen de rotsen! Ik zie daar altijd heel veel campers staan en in Porto Covo zelf is het oergezellig.
Mochten jullie 'n plekje zoeken om 'n nachtje veilig te staan… kijk dan op onze website.
Welkom!
En veel camperplezier!
Groetjes,
Wil.
Het enige dat ik lees over de camperplaatsen in de Algarve is dat de meeste plaatsen verdwijnen. Zeker in het voorjaar. Ook heb ik gelezen dat er zogenoemde camperparken komen, maar ik kan nog niet goed vinden waar die dan zijn, ik bedoel de lokatie. Misschien kan iemand ons hier verder mee helpen?
Lethtje, helaas kan ik je niet aan adressen helpen.
Wij zitten boven de Algarve, aan de kust van de Alentejo, bij Santo Andre, Melides etc.etc.
We hebben geen officiële camperplaats maar wel ruimte zát en je staat hier privé en dus veilig.
Je bent hier uiteraard van harte welkom, veel plezier toegewest in Portugal! :vak02:
Niet in de Algarve, maar er vlakbij in Alentejo: http://www.alentejo.nl/.
Misschien is dat wat. Heel mooie, groene, rustige en kleinschalige plek. Je zou even kunnen vragen wat daar mogelijk is. Plek wordt gerund door Nederlandse.
Hallo.
Is er gelegenheid om op jullie terrein met de camper te overnachten en wat zijn de kosten hiervan ?
Ben bezit een reis met de camper uit te stippelen.
Gr Aloys
Hallo Aloys5268, bedoel je op ons terrein? Dat is idd. mogelijk, we hebben plaats zat. We zijn geen officiële camperplaats of zo… maar als je 'n nachtje veilig wilt staan is dat prima. De kosten kunnen we beter per privebericht bespreken als jullie interesse hebben.
Groet,
Wil