:zon02: Om een echte zachte winter door te brengen moet je wel echt lager dan Alicante gaan. Kent iemand "La Manga del Mar Menor "? La Costa Calida. MURCIA Het is nog weinig bekend, dus de prijzen zijn nog zacht. La Manga is een schiereiland van ongeveer 23 Km in de provincie Murcia, dicht bij Cartagene. Daar ben je wel echt vlak aan zee ! Ik heb de laatste winter en een groot deel van de zomer daar doorgebracht en ik kan jullie wel zeggen «* het is een echt Eldorado van de levensgenieter ! » Op 30 meter rechts van het appartement is de zee Menor en eveneens op 30 meter maar aan de linkse zijde is de Middelandse zee. De zee Menor heeft een warmere temperatuur en het niveau is vrij laag dus ideaal voor jonge kinderen. Er zijn talrijke mogelijkheden tot watersporten, golf, fietsen, paardrijden, enz … Zwembad met jacuzzi, subtropische tuinen. In de maand november kon ik me nog baden in de zee Menor. De zonsondergangen zijn magnifique met de weerspiegeling van de zon op de zee. Je vindt alle handels zaken van eerste behoeften zijn in de nabijheid. Voor diegene die eens wil proberen, zie de volgende blog ; www.winterinspanje.canalblog.com
Veel plezier te beleven ! Eveneens tijdens de zomermaanden! :zon02: :vak02: