Overnachtingshotel Noord Italie

Van de zomer gaan we naar Rome en we zijn op zoek naar een overnachtingshotel in Noord Italie. Het mooist zou zijn tussen Como en Milaan zodat we in elk geval over de helft zijn. Het liefst wel een hotel met (bewaakte) parkeermogelijkheid omdat de auto natuurlijk vol ligt met vakantiespullen. Wie heeft er tips?

Mijn favoriete overnachtingsadresje als ik op weg ben naar Toscane is aan het Comomeer. Het is een beetje vergane glorie hotel aan het water met zwembad en aanlegsteiger dus ook heel geschikt om b.v. 2 nachten te verblijven. Het ligt in Torno aan de weg naar Bellagio, vanuit Como de borden richting Bellagio volgen tot je in Torno bent. Je kunt je auto er prima met bagage en al op de parkeerplaats laten, doen wij ook altijd. Het eten is er ook heerlijk op het terras boven het water.
Dus als je iets meer wilt dan een Movenpick hotel langs de snelweg, is dit ‘the place to be’. Wel vroeg reserveren want het is al vroeg volgeboekt.

Hotel Villa Flora in Torno

Mocht je meer willen weten dan kun je mij bereiken via mijn website; www.toscanaffairs.nl