Overnachtingshotel Na de Gotthard

Wie weet er een goed/redelijk en betaalbaar hotel na de Gotthard tunnel om te overnachten? Liefst rondom Lago maggiore (of in de buurt van) Milaan. Familiekamer is wenselijk. Ontbijt niet te karig.
Misschien nogal wat wensen, maar alles wat ik tot nu opgezocht heb geeft niet echt goede beoordelingen.
(Hotel Primavera in Stresa, Hotel Meeting in Stresa, Holiday Inn in Milaan> VIA LORENTEGGIO, 278>>> ???)

Groet,
Babette

Hoi,
wij hebben al 2 jaar na elkaar overnacht in hotel Defanti, in Lavorgo, Zwitserland.
Het is een wat oubollig hotelletje, vlak bij de spoorweg, maar het is het goedkoopste hotel met familiekamers dat ik tot nu toe heb gevonden.
Echt gezellig kun je het niet noemen, maar de kamers zijn netjes, en het eten is er best lekker.

1 like

Even duidelijk,
dit hotel ligt dus nog voor de Gotthard tunnel???
En is er een parkeerplaats aanwezig?

Nee, hoor, dit hotel ligt zo’n 20 km na de Gotthardtunnel, als je vanuit Nederland of België komt welteverstaan.
Een private parking is er niet, wij parkeren gewoon in de straat waarin het hotel gelegen is, het is wel een heel klein , doods dorpje, waardoor ik het niet echt als onveilig beschouw, zeker ben je natuurlijk nooit. We laten trouwens al onze bagage gewoon in de auto, met uitzondering van de kostbare spullen zoals laptop, gsm’s,…
Groetjes, Conny

Oke, dank je wel Conny!
Wrs. wordt het dan dit hotel :vak01:

Heey,

Ik ben zelf in december in Hotel meeting geweest, verder prima bevallen. We hadden een 4 pers. kamer met een extra bed, dus in totaal 5 slaapplekken. Verder was het ontbijt ook goed, ook hartige dingen, dus meer dan een Italiaans ontbijt.
Voor de prijzen: het ligt eraan wanneer je gaat, in december was het hotel slechts 20 euro p.p.p.n. in de zomer zal dit heel anders zijn! Wel is het lago maggiore een prachtige plek om te verblijven!

Saluti,
Kristel

Hoe is het daar met parkeren?:dag:

Hey, Hotel meeting ligt echt in het centrum. Zelf ben ik met de trein gekomen en weet dus niet hoe het zit met parkeren bij het hotel zelf. Op de site staat wel dat je gratis openbaar kunt parkeren.

Fijne vakantie alvast!

1 like

Wij hebben al verschillende keren gelogeerd in de Mövenpick Touring in Chiasso, niet ver van het Comomeer … kwestie om direct in de vakantiesfeer te komen. Parking voor de deur (met een beetje geluk).
**
**Hotel Mövenpick Touring
Piazza Indipendenza
CH-6830 Chiasso
[EMAIL=“hotel.touring@moevenpick.com”]E-mail: hotel.touring@moevenpick.com