Wie heeft er tips voor overnachtings pensions op de route Nld - Toscane - ergens na max 450 km 1e dag rijden (we kunnen pas rond 1200 uur uit Nld vertrekken, en 2e dag 600 km, 3e reisdag de rest. We zoeken voor 2 volwassenen en 1 dreumes van 1,5 jaar oud en 't liefst familiehotel-achtig (geen formule1 etc).
Eerste etappe willen we voorbij Koblenz komen, en voor Mannheim een overnachtingsplek hebben.
Tweede etappe nog ff uitzoeken. Derde etappe naar 30 noordelijk van Firenze.
Karin
Karin,
Ik heb geen ervaring met hotels onderweg op jouw route, maar weet wel dat je via deze site je hotel kan vinden.Dit werkt absoluut.http://www.linksundrechts.com/
Anders via www.booking.com
Ik ben vorig jaar naar Toscane geweest maar ben via de Elzas gereden richting Basel omdat je op de duitse autobahen veel wegwerkzaamheden had. Deze route vanaf Rotterdam beviel mij uitstekend. Genoeg hotels in de Elzas een paar kilometer vanaf de doorgaande route.Ik had een ander tijdschema en overnachtte net voor Milaan.
Dit is een goeie site om te kijken of er wegwerkzaamgheden gepland zijn op je route. http://www.anwb.nl/verkeer/buitenland/verkeersinformatie,/duitsland/wegwerkzaamheden/Werkzaamheden-Duitsland.html
Veel plezier Willem
1 like
Wel iets verder de eerste dag, maar wij overnachten altijd in HolidayInn express bij Luzern aan de snelweg Basel-Gotthard. Bevalt ons prima.
Jan Konings
1 like
gewoon omgeving Gothard
Voldoende gelegenheden
hallo , ik heb ook nog een tip voor je , probeer parkhotel weinperle in auggen-hach eens , die is vast heel geschikt, vooral omdat jullie een kleine dreumes hebben, wij gaan naar het gardameer, en hebben deze geboekt voor dit jaar, echt kijk maar!! groetjes Astrid
1 like
Mocht je op de route naar Toscane voor de Gotthardtunnel in de file komen, dan kun je goed terecht bij het eerste motel na de tunnel: Gottardo Sud in Piotta. Goede kamers, goed ontbijt, nette service. Heel geschikt om met jonge kinderen te overnachten. Je waant je ook al een beetje op vakantie, want het is in het Italiaanstalige deel van Zwitserland. Vanaf hier is het nog zo’n vijf uur rijden naar Toscane.
1 like