Over 3 weken al naar Valthorens!

Hallo Allemaal,

Wij hebben een appartementje midden in het centrum van Valthorens gehuurd voor de gehele kerstvakantie. Inmiddels hebben er ontzettend veel fanatieke, gezellige wintersporters gereageerd en heb ik nog maar 1 plekje over voor de eerste week. Wie o wie lijkt het wat om samen met mij en Marinko mooie tochten te maken door dit inmense gebied? 'S avonds lekker een hapje eten met een drankje erbij, heerlijk!

We zijn allebei fanatieke skiers die lekker lang op de piste willen staan. Skien doen we al heel wat jaren dus we zijn wel gevorderd in dat opzicht. Naast het skien houden we van lekker eten, drinken en gezelligheid. Een drankje na het skien vinden we erg leuk, maar tot diep in de nacht apresskien is niet mijn ding.

Herken jij jezelf hierin, en wil je lastminute (over een kleine 3 weken vertrekken we al!!) nog voor een ontzettend mooie prijs mee, reageer dan even per mail of op dit forum. Als je even kort iets over jezelf verteld, dan kan ik je evt wat meer informatie sturen over het appartement.

Ciao,

Joost
j.vanpeer@hotmail.com