Hoi Allemaal,
Ik heb een appartementje geboekt voor de gehele kerstvakantie en heb inmiddels een een aantal leuke, gezellige mensen die mee gaan maar heb nog 1 plekje over voor de eerste week. Dit is de week van 24-12 t/m 31-12.
Het appartement bevind zich midden in het centrum van Valthorens, praktisch aan de piste van het grootste skigebied ter wereld.
Ik ben zelf een 21-jarige student in Amsterdam die ontzettend van skien houd. Ik probeer elk jaar zo vaak mogelijk naar de sneeuw te gaan en heb op mijn 18e een heel seizoen in de alpen gewerkt, ervaring genoeg dus. Ik ga zelf ook vooral voor het skien, een drankje op z’n tijd vind ik leuk maar ik ben geen fanatieke apres-skier! Waarschijnlijk gaat er nog een 35-jarige man mee die zelf ook al veel ervaring heeft met skien. Wie lijkt het leuk om samen met ons de kerstdagen hier door te brengen en lekker te touren door dit prachtige gebied?
De kosten voor het app bedragen slechts een kleine 150 euro pp. Wij gaan er met de bus heen en kopen de skipas ter plekke. De buspendel kost €120 en de skipas voor het hele gebied kost je €241. Al met al kost dit weekje dus zo’n €511.
Voor meer informatie kun je mij even mailen op
j.vanpeer@hotmail.com
Groet!
Joost