Oud en nieuw in Dublin

Ik ben van plan om zo rond 26/27 dec tot 3/4 jan naar Dublin te gaan om daar oud en nieuw te vieren. Lijkt me een geniale belevenis die ik graag een keer zou mee willen maken. Ben ook van plan om het een en ander rond Dublin te bezichten, maar dat hoeft niet persee met zijn tweeen een dagje alleen vind ik net zo prima. Ik ben er ook achter dat Madness een countdown concert geeft dus ik vermoed dat ik met oud en nieuw daar ga verblijven. Alles is optioneel; andere ideeen zijn welkom.

Voor de nuttige info; ben 22 en ben altijd wel in voor een feestje. Kan me makkelijk aanpassen aan andere mensen met hun ideeen.

heb je al een idee voor de overnachtingen? lijkt me ook wel een leuk idee, madness zegt me even niks, maar achja voor alles op s een eerste keer.
ben zelf 30 tegen die tijd 31. ga je vliegen of per boot?

Hallo; Als je het typerende deuntje van One Step Beyond hoort dan herken je Madness wel. En anders ken je Nightboat to Cairo, of Baggy Trousers wel. Anyway; ik ga met vliegtuig, boot duurt te lang voor deze korte periode. Overnachting is hostel, welke geen idee. Iemand goede ervaringen?

Zal eens gaan luisteren.
Kom nog bij je terug.

Sent from my GT-N8010 using Wereldwijzer

Hallo, heb even geluisterd, maar is niet mijn muziek. Een liedje gaat nog wel maar een heel concert gaat hem niet worden. Succes met het plannen verder.
Groet

Sent from my GT-I9100 using Wereldwijzer