Opzoek naar goedkope woning in Dar es Salaam

beste mensen,

ik vlieg komende 4 april naar Dar es Salaam voor een vrijwilligersproject van 6 maanden. Alles is vrij snel gegaan dus ik heb nog geen tijd gehad om een goedkope woning te vinden. Is er iemand die mij hier bij kan helpen? met tips over waar ik moet zoeken?, op welke websites bijvoorbeeld of zelfs iemand die een kamer vrij heeft??

het is dus vanaf 5 april en ik zou erg blij zijn als het niet meer dan 300 dollar gaat kosten. ik heb geen special wensen en ben vrij makkelijk kwa woning eisen. badkamer delen is geen probleem.

bedankt voor het mee denken alvast,

Merijn

Je moet zeker ook een fiks bedrag betalen aan een of andere louche stichting om überhaupt vrijwilligerswerk te kunnen doen?
Goed bezig dan!

Nee niet echt. Ik krijg een vergoeding maar die is niet zo goed dat ik voor meer kan wonen. En daarnaast moet het voor dat bedrag kunnen.

Naast ‘goed bezig’, heb je nog waardevolle tips?

Merijn

Hoi Merijn je kunt je aanmelden bij de Nederlandse Vereniging Tanzania in Dar es Salaam en wellicht via de mailinglist een oproep plaatsen. Nedvertan2@gmail.com Succes met het vinden van een woning en een hele fijne tijd toegewenst.
Groetjes vanuit zonnig Arusha.
Judith