Opzoek naar een reisgenote voor een vakantie naar Dubai/ Ibiza

Ik ben een gezellige, spontane meid met humor. Ik ben voor volgend jaar alvast opzoek naar een vrouwelijke reisgenoot of meerdere voor een vakantie naar Dubai/ Ibiza. Graag zou ik hier allebei naartoe willen, maar 1 van de bestemmingen vind ik ook prima. Als je interesse hebt in 1 van de vakanties, mag je ook altijd een berichtje sturen. Het is niet zo dat je dan perse allebei de vakanties mee moet met mij hihi. Ik wil gaan in de zomervakantie (die is vanaf 8/9 juli als het goed is). Naar Dubai zou ik zo’n 9/10 dagen heen willen, ook gewoon om naar het strand :vak02:te gaan en van de zon te gaan genieten. Naar Ibiza wil ik ook in de zomervakantie. Hier zou ik minimaal 10 dagen heen willen, het liefst 11/12 dagen. Hier wil ik heen vooral om te genieten van de zon/ het mooie weer :zon02::zon02: , maar ook om wat te gaan stappen, winkelen etc. Ik ben dan 19 en zoek een gezellige reisgenote die dan ook rond de 19/20/21/22 jaar is. Mocht dit je aanspreken, stuur me dan gerust een priveberichtje. En o ja, het liefst in Zuid-Holland, omgeving Den Haag/ Rotterdam. Dit is makkelijk voor het leren kennen en afspreken met elkaar voor die tijd. Dus ben jij diegene die ik zoek, stuur me een berichtje!