Opzoek naar een leuke baan in het buitenland..!!

Hallo…

Ik ben 22 jaar en op zoek naar een leuke baan in het buitenland. Horeca, receptioniste, leiding gevende, au-pair werk,
Ik sta overal wel voor open, ben leergierig en opzoek naar een nieuwe uitdaging.

iemand enig iedee over er leuke vacatures zijn?

Ik heb m’n rijbewijs en ben vrij snel beschikbaar.

Groetjes,

Bernadette Neef

Beste Bernadette,

Ik raad je aan www.travelactive.nl/work-travel eens te bezoeken. Hier vindt je meer informatie over verschillende mogelijkheden om te werken in het buitenland (in combinatie met reizen eventueel). Werken in de horeca is mogelijk in Canada, Engeland, Noorwegen en Spanje. Hier ben je werkzaam in een horecagelegenheid. De werkzaamheden variëren van serveren in een restaurant of bar, activiteiten organiseren in een animatieteam, tot het doen van housekeeping en receptiewerk in een hotel.

Je kunt ook aan de slag als Au Pair in het buitenland. In Amerika, Australie, Nieuw-Zeeland of een Europees land. En het Au Pair programma in China is helemaal voordelig. Blijf je namelijk de volle 12 maanden bij je gastgezin dan krijg je je vliegticket naar China vergoed, naast je verdiensten die je maandelijks ontvangt van je gastgezin. Voor werken met Au Pair is ervaring wel vereist (oppaservaring of relevante opleiding).

En naast Au Pair en toeristisch werk bieden wij ook boerderijwerk, restauratiewerk, backpacken in combinatie met werken, werken op een summercamp in Amerika of werken als ski en snowboardleraar in Oostenrijk. Hopelijk zit er iets voor je bij Bernadette en misschien zien wij je binnenkort wel bij ons op kantoor!

In ieder geval succes met je orientatie op je buitenlandavontuur! Groetjes van het Travel Active team!